Is het toegestaan om YouTube-filmpjes op je Facebook-pagina te zetten?

Of mag dit niet i.v.m. copyright ofzo?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.3K
Pieterke
4 jaar geleden
Er staan regelmatig You Tube filmpjes op Facebook dus waarschijnlijk zal het wel toegestaan zijn. Facebook verwijdert altijd snel dingen die hen niet aanstaan. Maar ik kan e.e.a. nergens bevestigd zien.

Antwoorden (1)

Bezit je niet het auteursrecht? Dan heb je ook niet het recht de video zomaar te verplaatsen. Daar moet je toestemming voor krijgen. Een video van Youtube downloaden en op Facebook zetten, mag niet.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Oké, bedankt voor de info.