Kan ik binnen mijn YouTube kanaal een tweede kanaal aanmaken, zoja, hoe?

Ik heb al een YouTube kanaal. Ik vraag me af of het mogelijk is om in dit kanaal er nog een kanaal bij toe te voegen. Een soort van sub-kanaal, waarbij niet gezien kan worden aan dit kanaal dat ik niet nog een ander kanaal heb. Is dit mogelijk? Of moet er een nieuw Google account voor worden gemaakt?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (1)

Ja dit kan. Als je naar de app toe gaat, rechtsboven op je foto klikt komt er een scherm tevoorschijn. Klik dan op het pijltje naast je account naam, als het goed is komt er dan een nieuw scherm waarin staat: ‘+ Account toevoegen’.
Plaatje bij antwoord