Hoe verwijder ik een oud facebook account?

Ik heb voor mijn vrouw een nieuw account aangemaakt op facebook,nadat ik de tablet heb gereset naar fabrieksinstelling,maar nu kan ze maar 5 van de 8 vrienden terug krijgen,maar de andere drie reageren niet,er werd haar verteld dat er een paar vrienden twee facebook accounts van haar hebben,vandaar mijn vraag,en is het misschien ook mogelijk om het oude account weer terug te krijgen,we zijn er helemaal mee aan.

4 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Op de site van Facebook staat stap voor stap beschreven welke stappen je moet doorlopen.
Ze beginnen eerst met een aantal waarschuwingen, zoals dat na verwijdering je account en alle gegevens niet meer te benaderen zullen zijn. Daarna wordt uitgebreid beschreven wat je moet doen om je gegevens nog veilig te stellen.
En tot slot zijn de stappen, om het account definitief te verwijderen:
Je account permanent verwijderen:

Klik op in de rechterbovenhoek van een willekeurige Facebook-pagina.
Klik op Instellingen.
Klik in de linkerkolom op Je Facebook-gegevens.
Klik op Je account en gegevens verwijderen en klik daarna op Mijn account verwijderen.
Voer je wachtwoord in, klik op Doorgaan en klik vervolgens op Account verwijderen.