Ik speel de laatste tijd Candy Crush. Veel spam. Heeft e.e.a. met elkaar te maken? Zie toelichting?

Ik speel dus sinds kort Candy Crush op Facebook en krijg sinds die tijd enorm veel spam. Heeft e.e.a. metelkaar te maken en kan ik hier nog iets tegen doen? (Behalve geen Candy Crush meer spelen).

4 jaar geleden
1.7K
crispy
4 jaar geleden
Het zal je niet helpen om geen candy crush meer te spelen. Die spam blijft komen...
Pieterke
4 jaar geleden
@crispy. Bedankt voor je reactie.
Pieterke
4 jaar geleden
Ik begrijp wel dat ik spam blijf houden maar de laatste tijd is het extreem veel.
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Wat valt bij jou onder spam?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik speel ook regelmatig Candy Crush maar heb geen last van spam. Wel van reclames tussendoor, misschien heeft het hiermee te maken. Klikt u op de reclames? Door op reclames te klikken kunt u virussen toelaten op uw computer/laptop/etc.
Pieterke
4 jaar geleden
@VraagAntwoord66: Alles wat onder het kopje spam binnenkomt.
@SanneAjax: Ik klik nooit op de adverenties.
Bedankt voor jullie reacties.
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Ah je bedoelt dus spam in je mailbox. Dat was namelijk voor mij niet helemaal duidelijk. De link tussen het spel en de spam is er niet. Ik speel het spel al jaren en heb er geen last van. Ken je de afzender van de spammails? Zijn het winkels of personen? Ik heb 2 emailadressen: 1 voor de spam en 1 voor de nette, zakelijke mails. Die spam mail geef ik op als ik even snel een account moet hebben voor iets. Die andere gebruik ik voor werkgerelateerd of andere dingen. Misschien dat dat ook een tip is.
Pieterke
4 jaar geleden
@VraagAntwoord66. Bedankt voor je laatste reactie.

Antwoorden (1)

Je kunt een adblocker installeren.
Probeer ABP adblocker als je op de pc speelt.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
-min Een adblocker beschermt niet tegen spam.
Spam is ongewenste mail die in je mailbox binnenkomt.
Adblockers zorgen ervoor dat je geen reclame ziet die op een website getoond wordt.
Pieterke
4 jaar geleden
Bedankt voor je reactie.