Hoe krijg je een FB pagina groot?

Laatst zag ik een weerpagina (genaamd : extreemweer), of een pagina zoals Noodweeronline, allemaal grote pagina's. Ik wil ook een pagina die 100.000 volgers heeft. Hoe doe ik dat?? En hoe krijg je snel, veel volgers?

4 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
4 jaar geleden
Goed je best doen. Mensen willen content die ze aanspreekt.

Het beste antwoord

Zorg dat je een website hebt met een populair onderwerp. Dat kan van alles zijn. Je noemt zelf al het weer, maar een onderwerp als bijvoorbeeld een bijzondere kat ("Grumpy Cat") kan al voldoende zijn.

Zorg er verder voor dat er steeds nieuwe, actuele en interessante informatie op de website verschijnt, zodat mensen graag terugkomen.