Hoe zet ik meldingen uit van het wijzigen van mijn Facebook profielfoto?

Als ik een nieuwe profielfoto op Facebook zet/upload dan krijgen mijn volgers een melding daar van, of ze zien deze nieuwe foto langs komen op de startpagina. Maar hoe zet ik dit uit?

4 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Helaas heeft Facebook niet eenzelfde instelling als LinkedIn, waarmee je dit direct kan verbergen. Wat je wel zou kunnen doen is een nieuwe profielfoto uploaden zoals je normaal ook doet en vervolgens meteen naar het bericht gaan: hier klik je op het tandwiel en als het goed is kun je nu de optie ‘verbergen op de tijdlijn’ (of iets in die richting) aanklikken. Je vrienden zullen het bericht dan niet meer te zien krijgen. De kans dat iemand het net in die enkele seconden wel heeft gezien is klein.
4 jaar geleden
DevyB45
4 jaar geleden
Oké bedankt voor uw antwoord!!