Hoe krijg je een DM terug van Instagram waarvan die gene met wie je hebt zitten chatten zijn account heeft verwijderd?

Hoe krijg je een DM terug van Instagram waarvan die gene met wie je hebt zitten chatten zijn account heeft verwijderd ? Door dat hij zijn account heeft verwijderd is mijn chat met hem verdwenen :( iemand enig idee of ervaring ? Heb veel dingen geprobeerd maar het lukt me niet PLEASE HELPP !!!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Instagram geeft geen DM terug voor accounts die verwijderd zijn. Instagram werkt zo: heeft iemand jou ont volg, je krijgt daarvoor geen melding. ook als iemand zijn account verwijderd zal je alle gespreken missen want, wanneer een account verwijdert wordt van Instagram lijkt het erop alsof de persoon in kwestie nooit eerder een account had. Dus alle gesprekken met iemand gaan ook automatic weg.

Antwoorden (1)

je kunt proberen zijn account optezoeken in je dm lijst via de zoek balk. Als het daar niet lukt dan is het gesprek echt weg sorry...
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja dat had ik al gedaan, maar het is zo dat hij zijn account heeft verwijderd dus ik kan zijn naam niet opzoeken. Maar vond het wel raar want ookal is er een account verwijderd, ik zou toch gewoon mijn dm's moeten behouden ?