Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weten jullie een muziekapp voor iphone 7 plus die gratis is en waarmee je zonder wifi kan luisteren?

Ik heb al zoo veel gekeken maar kan gewoon geen app vinden waar je niets hoeft te betalen en gewoon zonder wifi muziek kan luisteren. Kunnen jullie mij helpen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.3K
TurfGraver
4 jaar geleden
De audio speler.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Het is erg lastig om een goede app te vinden die zonder Wi-Fi werkt, maar ik heb een alternatief. Als je een laptop hebt en je zet de muziek heel hard, en neemt het vervolgens op met de recorder op de telefoon, kun je het terugluisteren zonder Wi-Fi. De kwaliteit zal niet de beste zijn, maar zolang er niks anders is moet je het hier maar mee doen ;) Gr. F-r.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Gratis muziek luisteren is illegaal (tenzij je het op YouTube doet). Bijvoorbeeld Spotify moet je voor betalen en van een deel van het geld dat zij verdienen betalen ze de rechten om muziek te kopen. Als dat gratis luistert betaal je dus geen rechten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding