Als je je geboortedag op 'enkel ik' zet, krijgen je vrienden dan wel nog melding als je jarig bent?

Om het gezeik te vermijden op de dag dat ik jarig ben heb ik mijn verjaardag verborgen gemaakt door op 'enkel zichtbaar voor mij' te klikken en op te slaan. Ik veronderstel dat dat voldoende is opdat mijn vrienden ook geen melding krijgen dat ik dan jarig ben?

2.8K
Amadea
4 jaar geleden
Gaat dit over Facebook?

Antwoorden (1)

Als je op FB je verjaardag op deze manier op 'onzichtbaar' zet (want jij bent de enige die het ziet), dan krijgt ook niemand een melding dat jij jarig bent als het die dag is.

Enige manier waarop mensen je dan kunnen feliciteren is als 1 van je vrienden het uit zijn hoofd weet en je feliciteert op Facebook, en andere mensen zien DAT bericht voorbij komen.
Ritsuka
4 jaar geleden
Goeievraagstell
4 jaar geleden
Getver. Dan ben ik nog steeds niet veilig.
Daarnet belde mijn moeder ook al.
Amadea
4 jaar geleden
Maar dat is toch normaal? Als je niks wilt met je verjaardag moet je zorgen ergens ver weg te zitten zonder telefoon en zonder internetverbinding.
Ritsuka
4 jaar geleden
Als iemand iets op jouw wall post, dan kunnen anderen mensen dit zien. Dit kun je ook blokkeren.