Bestaat er een website waarin je een stelling kan zetten en mensen reageren hierop met argumenten?

Als je een debat voert dan krijg je een stelling en daar moet je argumenten bij bedenken. Wat ik me afvroeg is het volgende: Bestaat er op dit moment een website waar je een soort topic kan openen die bedoeld is om je stelling in te zetten. Mensen die op dat moment in het topic aanwezig zijn kunnen dan argumenten voor en tegen inbrengen. Je hebt veel soortgelijke websites, zoals bokt.nl dat is hetzelfde, maar dan speciaal voor paardeneigenaren. Weet iemand hier het antwoord op?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K
Antoni
5 jaar geleden
Debatverenigingen hebben vast databases met veelvoorkomende stellingen met daarbij de beste argumenten vóór en tégen de stelling. Dat is niet helemaal wat je bedoelt, maar misschien heb je er toch iets aan. Informeer eens bij zo'n debatvereniging, zo raad ik je aan. Op http://www.debatbond.nl vind je een overzicht van debatverenigingen in Nederland.
Antoni
5 jaar geleden
Je kan ook meteen op http://www.debatbond.nl/lijst-van-debatverenigingen/ kijken.

Antwoorden (1)

Misschien is Argu Nederland wat. Het Argu Nederland forum is een plek om maatschappelijke vraagstukken en ideeën te bespreken die betrekking hebben op heel Nederland.
Het forum is een discussie omgeving waar ideeën worden gedeeld en besproken, zodat er betere beslissingen worden genomen.
SimonV