Hoe kan ik het Gmailadres van mijn overleden man verwijderen?

Ik werk nu op mijn mans computer en vind het irritant dat ik nog steeds berichten binnen krijg via dat adres. Als ik naar mijn eigen account ga, moet ik dat doen via mijn mans account.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.4K
LeonardN
5 jaar geleden
Wil je het adres volledig verwijderen, of er enkel voor zorgen dat je niet steeds via je het account van je overleden man moet inloggen?

Antwoorden (1)

Ik gok even dat je Chrome gebruikt en dat je het hebt over de wijze hoe Chrome meerder gmail-adressen beheert (maar altijd werkt met 1 hoofdaccount).

Klik op de 3 puntjes rechts
Ga naar instellingen
Je ziet daar het account van je man als het goed is als hoofdaccount
Schakel dat account uit.

Nu moet je wel weer even inloggen met je eigen account en dat als sync-account instellen.
Nu zal Chrome altijd jouw e-mailadres als eerste pakken.
---
Dat is overigens enkel het account loskoppelen van uw browser!

Als je werkelijk het account van uw man wil verwijderen volg dan deze stappen.

https://support.google.com/mail/answer/32046?hl=nl
Ga naar uw Google-account.
Klik in het linkernavigatievenster op Gegevens en personalisatie.
Tik onder Uw gegevens downloaden, verwijderen of hier een plan voor maken op Een service of je account verwijderen.
Klik in het venster Je Google-account verwijderen op Je account verwijderen.
Toegevoegd op 18 maart 2019 10:19: tekst
5 jaar geleden
SimonV
5 jaar geleden
+ duidelijk antwoord.