Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke gratis app op iphone kan ik het best gebruiken om foto's en video's te bewerken?

Ik zoek al heel lang naar een goeie app waarmee ik foto's en video's kan bewerken, zo wil ik ook een video-edit maken van mijn foto's met een muziekje op de achtergrond en natuurlijk ook die foto's, dus welke app kan ik het best gebruiken volgens jullie?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Imovie - de standaard app op je Iphone - is hier een hee geschikte voor: ondertitels, versnellen, vertragen, knippen, bijlichten, kleuraccenten,.. Je file is dan ook meteen upload klaar. Het opslaan duurt wel iets langer.

Verder heb je quasi altijd betalende apps maar als je een Macbook hebt dan kan je het nog uitgebreider gaan managen. Zo krijg je het echte "Studio gevoel te pakken"

Ik raad het laatste aan. Op een 13 of 15" screen werkt het leukste (zo heb je meer 'workspace' en je ziet niet op een petieterig schermpje te 'knoeien'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als je het licht aan wilt passen is "afterlight" een aanrader.
Voor collages/teksten erbij zetten ben ik helemaal weg van "piccollage".
Als je een Iphone hebt heb je ook bij fotobewerken al een heleboel opties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding