Whatsapp gehackt hoe krijg ik me account terug?

Ik kreeg gisteren een sms van een verifiëtie code maar die heb ik nooit aangevraagd en heb er dus ook ni op geklikt maar later zat ik op Whatsapp en wordt ik in eens uit gelogt en kon ik er niet meer in komen via sms verifiëtie alleen met bellen toen ik had geverifiëerd was er een 2e verificatie in geschakeld wat ik dus zelf niet heb aangrschakeld en ik dus ni de code weet en de pin om kan vragen omdat hij niet op mij mail is aangesloten via me broer kon ik zien dat mijn profielfoto is gewijzigd en laast gezien stond aan 16:25 maar ik werd er om 15:40 af gegooid maar mij vraag is dus hoe kom ik door die tweede verifiëtie heen en zo dus me account terug te krijgen ? Gr Jennifer

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K
TurfGraver
5 jaar geleden
" toen ik had geverifiëerd was er een 2e verificatie in geschakeld wat ik dus zelf niet heb aangrschakeld"
Slim van de hacker.
Volgende keer zelf aanzetten. ;-|

Antwoorden (1)

ga naar https://www.whatsapp.com/contact/?subject=messenger&lang=nl en stuur een e-mail