Kun je (video)bellen via whatsapp uitzetten?

Ik word vaak gebeld via whatsapp, ik vind dit hartstikke irritant en wil nu zorgen dat mensen me via whatsapp niet meer kunnen (video)bellen.

Wat zijn voor mij geen oplossingen?
-Tegen ze zeggen dat ze me niet meer moeten bellen.
- Iemand blokkeren.
- De oproep wegdrukken.
- Het geluid van mijn ringtone uitzetten.

Ik hoop echt dat dit mogelijk is en iemand me hierbij kan helpen!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
41.9K
ronron1212
5 jaar geleden
Opnemen met gewoon de normale opname knop en niet de videoknop
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@ronron1212 je snapt denk ik mijn vraag niet, ik wil niet dat mensen me via whatsapp videobellen maar ook niet via whatsapp gewoon bellen.

Antwoorden (1)

De makkelijkste oplossing lijkt mij om beltoon van WhatsApp-oproepen uit te schakelen, via Instellingen > Meldingen > Oproepen > Beltoon. Als je hier voor de optie Stil kiest, Heb je geen last meer van mensen die je via WhatsApp bellen. Houd er wel rekening mee dat ze je, bij geen gehoor, waarschijnlijk alsnog een berichtje sturen.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@pieter2011, bedankt voor je reactie! Maar zoals ik al had gezegt is dit geen oplossing voor mij, ik wil dat ze me helemaal niet meer kunnen bellen. Als iemand je via whatsapp belt krijg je namelijk ook een gespreksoproep op je scherm, je moet eerst weigeren voordat je dan weet verder kunt met waar je mee bezig was. Als iemand je blijft bellen is dot hartstikke irritant.