Weet er iemand wat die vuurtjes op Snapchat betekenen?

Ik heb dus al een paar weekjes Snapchat
En dan komt er opeens een vuurtje te staan met een 3tje erbij achter mijn snapvrienden
Weet iemand hoe dit komt en wat het betekent

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
10.9K

Antwoorden (2)

Dat betekent dat jij en de vriend in dit geval 3 dagen onafgebroken achterelkaar minstens 1 bericht per dag aan elkaar hebben verstuurd. Dus 1 per dag van jou naar vriend en 1 per dag van vriend naar jou.

https://www.dutchcowboys.nl/socialmedia/dit-betekenen-de-emoji-s-naast-de-namen-van-je-vrienden-op-snapchat

"
Snapreeks!
Het vlammetje verschijnt naast het aantal dagen dat jij en een vriend(in) Snaps naar elkaar hebben gestuurd. Als jij én je vriend(in) niet allebei binnen 24 uur een Snap naar elkaar versturen, verliezen jullie de Snapreeks.
"
-
Dat het een vlammetje is heeft waarschijnlijk te maken met de uitspraak "you're on fire!" wat zoiets betekent als: je bent lekker bezig.
Toegevoegd op 25 december 2018 00:48: tekst
5 jaar geleden
Dat zijn zogenoemde snapdagen als het goed is staat er achter dat vlammetje een getal dat zijn jou snapdagen samen met je vriend/vriendin dan hebben jullie namelijk elke dag een snap naar elkaar gestuurd
Alleen als een van jullie een dag geen snap heeft gestuurd, zijn al je snapdagen weg. Dus kijk uit als je geen wifi hebt. :)