Hoe stel ik het logo in van mijn Whatsapp groep?

Ik maakte een groep aan en ik wil het rondje dat links naast de naam staat en nu grijs is veranderen in een afbeelding zoals bij mijn persoonlijk account ook mogelijk is. Ik vind echter niet hoe.

Picture for question
31.9K

Antwoorden (1)

Iedere deelnemer kan de groepsafbeelding wijzigen. Om dit te doen:

Als je een telefoon met touch screen hebt:
1. Open de groep.
2. Klik op Opties > Groepsinformatie.
3. Klik op het tab mensen naast de groepsafbeelding.
4. Kies een bestaande foto uit je galerij of maak een nieuwe foto met je camera.

Als je een toestel met fysiek toetsenbord hebt:
1. Open de groep.
2. Ga naar Opties > Groepsinformatie > Opties > Afbeelding instellen.
3. Kies een bestaande foto uit je galerij of maak een nieuwe foto met je camera.