Hoe kan ik mensen lid maken van mijn Facebookgroep zonder telkens goedkeuring te moeten geven?

Ik krijg elke dag verzoeken om lid te worden dus ik moet dat telkens handmatig gaan goedkeuren maar ik wil het graag zo kunnen laten gebeuren, zodat iemand die lid wil worden meteen lid is van het moment dat hij of zij het wil.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Je kunt in de privacy-instellingen je groep op "Openbaar" zetten. Dan kan iedereen zelf lid worden. Maar dat kan niet als je meer dan 5.000 leden hebt.
Verder zou ik goed nadenken voordat je deze stap onderneemt, openbare groepen worden ondergespamd met allerlei troep en porno.
5 jaar geleden
Uitbesteden.
Je kunt ook een of meerdere mede-beheerders aanstellen. Met een paar mensen om de beurt is het minder tijdrovend.