Hoe verwijder ik permanent een Facebook Messenger account, aangemaakt met 06-nummer?

Een Facebook account aanmaken met hetzelfde 06-nummer, om vervolgens het FB account permanent te verwijderen biedt geen uitkomst. Het Messenger account blijft namelijk bestaan.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (1)

Volgens de site van messenger:

Tik vanuit Start op je profielfoto in de linkerbovenhoek
Scrol omlaag en tik op Van account wisselen
Veeg naar links op het account dat je wilt verwijderen
Tik op Verwijderen
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Hiermee verwijder je enkel het account uit de Messenger app zelf. Ik wil het account permanent verwijderen. Hier lijkt Facebook zelf echter geen antwoord op te hebben.
TurfGraver
5 jaar geleden
Hier wat info (in Engels) om er via een omweg van af te komen.
https://www.quora.com/How-can-I-delete-Facebook-Messenger-account-created-with-phone-number-without-Facebook-account