Onder in het scherm op jouw feed/kanaal zie je een plusje. Klik daar maar op.
Of rechtstreeks vanuit je album op je mobiel een foto delen op Insta.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Volledig onderaan vind je een plusje als je hierop tikt krijg je de mogelijkheid om te kiezen in de bibliotheek van je gsm, een foto maken of een video maken. Als je de foto/video gemaakt/gekozen hebt kan je naar de volgende stap. hier kan je filters kiezen die je foto een bepaald gevoel geeft. je kan ook gewoon naar de volgende stap en hier kan je tekst bijvoegen of een locatie, je kan ook kiezen of je het via facebook of andere sites van facebook wilt delen.
als dit alles niet gaat raad ik je aan om te controleren of je de nieuwste versie van instagram hebt of contact op te nemen met instagram zelf.