Hoe zorg ik dat ik geen pushmeldingen meer ontvang van facebook?

ik heb het dan over de meldingen van "instant games", zoals ik met het screenshot hieronder ook laat zien. Ik hoef zo'n spel maar één keer aan te klikken en ik zit aan zulke privéberichten vast. Hoe schakel ik deze berichten uit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
6 jaar geleden
wil je alleen geen meldingen meer? of wil je de hele app blokkeren?

Antwoorden (1)

Als je een computer tot je beschikking hebt (daar weet ik het nmlk van), ga je naar rechtsboven in, daar staat volgens mij: 'je profiel' of i.d. Dan ga je naar apps en kun je aanvinken welke apps toegang hebben tot je facebook. Daarna hebben ze er wel ook hélemaal geen toegang meer tot.