Waarom is de laatst gezien status op messenger bij sommige vrienden weg?

Hoe kan het dat er bij 2 vrienden ineens geen laatst gezien meer staat bij messenger chat maar alleen messenger. Dit is ineens bij 2 vrienden, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
80.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waar dan? Ik denk alleen niet dat dit het is want 1 ervan is mijn moeder en zij zou niet weten hoe het uit te zetten
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Messenger of WhatsApp?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Messenger

Antwoorden (3)

dit kun je uitzetten
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoe dan
Hoe kan je dat uitschakelen?
Ik heb samsung galaxy s8+
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat kun je uitzetten bij de instellingen van messenger.
-personen
-actief
Nu kun je dit aan of uit zetten. Als je het uitzet, dan kun je het ook niet meer van anderen zien!!!
Bij Whatsapp kunt uitzetten (thatsme38):
-instellingen
-account
-privacy
-status