Ik zou graag toespraken van Donald Trump willen vertalen naar het Nederlands. Mag ik bestaande Ytube filmpjes toevoegen aan mijn eigen Ytube account?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit ligt aan de oorsprong van filmpjes. Als ik je vraag goed begrijp, wil je filmpjes van toespraken van Trump gebruiken. In veel gevallen zijn deze echter gemaakt en in het bezit van nieuwsbedrijven. De beelden zijn dan in de meeste gevallen beschermd door copyright. Het is dus niet toegestaan om zomaar filmpjes te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
+Je kan natuurlijk wel vragen aan de rechthebbende of de beelden gebruikt mogen worden.