Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak ik in Messenger een backup van alle berichten die we gedeeld hebben inclusief fotos?

Ik wil alle gesprekken die ik heb gevoeerd in Messenger met 1 bepaald persoon archiveren. Het zijn er meer dan 34000. Dus scrollen en selecteren is onbegonnen werk. Is er een methode om een backup te maken van al die gesprekken op mijn computer

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
8.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Via Facebook zelf:
Je moet eerst op het pijltje rechts bovenin klikken en naar instellingen/settings gaan.

Dan staat er bij algemeen/general onderaan in een lichtere kleur een link naar het downloaden van je account.

Helaas is dit alle data van je account, dus ideaal is anders, maar dit maakt het wel makkelijker alle berichten te verzamelen.

Via een derde partij:
Een alternatief is een derde partij inzetten. Zo zijn er bijvoorbeeld browser extensies zoals deze(http://bit.ly/2AfA8rz) welke claimen een heel gesprek in 1 keer te downloaden.
Let op: ik heb deze extensie zelf niet getest en kan de werking dus niet garanderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding