Nee, die zijn niet hetzelfde.

SeniorenNet.nl is de Nederlandse broer van het Belgische SeniorenNet.be.
In het jaar 2000 werd het Belgische SeniorenNet bedacht door Pascal Vyncke en werd gestart met de uitwerking. Sinds maart 2001 is het Belgische SeniorenNet als eerste echte seniorenwebsite online en sindsdien groeit de website élke dag. De website kreeg ook veel bezoek van Nederlandse 50-plussers, zo'n 8 tot 10% van het bezoekersaantal. Op vraag van vele Nederlandse vijftigplussers is uiteindelijk een aparte SeniorenNet gestart voor Nederland, dit sinds april 2007.
SimonV