Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan alleen met een creditcard betalen voor een advertentie op instagram, wat te doen?

Hallo, ik wil een advertentie op instagram plaatsen. Als ik doet staat er:creditcard of betaalkaart. Als ik hierop klik kan ik alleen met mijn creditcard betalen en niet met mijn betaalkaart. Hoe moet ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
13.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er zijn meer bedrijven die alleen een betaling met creditcard willen accepteren (bijv. vliegtickets, of de borg bij het huren van een auto ). Aanvragen van een creditcard lijkt mij verreweg de gemakkelijkste oplossing.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een creditcard nemen misschien?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Indien jezelf geen creditcard hebt, kan je ook een pre paid credit card aanschaffen.
Ikzelf gebruik deze regelmatig om internet aankopen te kunnen doen.
Je kan deze op vrij veel plaatsen kopen, zelfs in de boekhandel en ik geloof ook een drogisterij keten maar daar verwijs ik je voor naar de link.
Mocht je lid zijn van de ANWB, die heeft ze namelijk ook.
Werkt als beltegoed, je zet een bepaald bedrag op de kaart en je kan dus tot dat bedrag besteden.
Let wel op, de transactie kosten kunnen hoger uitvallen dan gebruikelijk.

Toegevoegd na 8 minuten:
Met de transactiekosten bedoel ik de aanschaf van de prepaid credit card, eventuele kosten van het gebruik van de kaart,etc, dus zoek echt een kaart die bij je past en het voordeligst is in gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding