Bepaald spotify voor mij het volgende nummer in shuffle modus aan de hand van mijn gedrag op telefoon?

Ziet spotify naar welke website ik surf en welke apps ik gebruik en gebruiken ze deze informatie om het volgende liedje te voor mij te kiezen?

6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
Nee, ze zien je websites niet

Antwoorden (1)

Nee, als je op shuffle drukt, kiest spotify gewoon een willekeurig liedje uit de playlist waar je shuffle hebt gedrukt.