Wat is een gratis iphone app om offline muziek te kunnen luisteren?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
10.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Spotify? Je moet een abbo nemen, maar de app is in essentie gratis
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@RoqueTrader: je hoeft geen premium af te sluiten op Spotify, met Free kan je gewoon gratis nummers luisteren. Als zijn er wel beperkingen t.o.v. Premium.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er zit neem ik aan gewoon een gratis app standaard op de iPhone die muziek die je op de iPhone zet af kan spelen. Dus dat zal je niet bedoelen. (iTunes?) Er zijn online/offline apps zoals Spotify, maar die vereisen een betaald abonnement als je nummers wil downloaden die je dan vervolgens offline kan afspelen. En de rest is illegaal/grijs gebied. Youtubedownloaders, torrentdownloaders etc. (die spelen niet iets af overigens, maar zorgen voor content op je telefoon). Want wie gaat jou voorzien van gratis muziek zonder reclame/inkomsten, die je offline kan beluisteren?

Antwoorden (3)

Je kan Spotify downloaden en met het het Free abonnement kan je gratis naar muziek luisteren, weliswaar met advertenties er tussen. Naast de advertenties tussen nummers door zijn er nog een aantal nadelen die je niet hebt met Spotify Premium: Je kan niet onbeperkt nummers overslaan, je kan niet offline luisteren en je hebt een lagere geluidskwaliteit.

Met Deezer Discovery (de gratis variant van Deezer) kan je alleen gebruik maken van de radio functie op je smartphone. Echter op je tablet kan je wel gratis muziek luisteren.

Naast Spotify en Deezer heb je nog SoundCloud. Hier kan je gratis muziek luisteren met de app. De muziekkeuze is hier wel een stuk beperkter dan op Spotify en Deezer.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hey,een hele goede app is 'iMusic'. Je kan daar Youtube filmpjes downloaden (als je ze minstens 1 keer hebt bekeken) en aan je verzameling toevoegen.

Toegevoegd na 46 seconden:
Toevoeging: ik keek even n,aar de apps en blijkbaar zijn er meerde 'iMusic' apps, ik heb de tweede (van Chen Greenberg)