Hoe pin ik dingen op pinterest?

Ik kan nergens op klikken als ik een nieuw bord heb aangemaakt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Je klikt in dat bord op het rode + plusteken en plakt de gevonden internetlink of selecteert de afbeelding op jouw apparaat. Dan klik je op Volgende, en je klikt op het rode Pin Bewaren. Vervolgens kies je of de pin op een bestaand bord past of dat je er een nieuw bord voor wilt maken. Door nogmaals op Bewaren te klikken heb je het op jouw pinterestpagina vastgelegd.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankuwel! Ik zal het zeker proberen!