Hoe heet vroegere vriendensite?

ik ben op zoek naar de naam van een vroegere vriendensite net als FB
de site was matig populair en ong 7 jaar geleden uit de lucht gehaald als ik de nam zie kan ik het beamen

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hyves?
Myspace?
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk dat je de site Hyves bedoeld. De site bestond vanaf 2004 en is in 2013 gesloten. "Hyves (naar beehives, Engels voor bijenkorven, uitgespr. haivz) was een Nederlandse sociaalnetwerksite, die begon op 22 september 2004. De eerste jaren groeide de website snel. Hyven werd een veelgebruikt woord in het Nederlands en werd daarom opgenomen in het Van Dale Groot woordenboek van de Nederlandse taal.[1] Vanaf 2010 verloor de site steeds meer bezoekers mede door de populariteit van het Amerikaanse Facebook. Op 2 december 2013 is Hyves gestopt als sociaalnetwerksite en ging verder als het spelletjesplatform Hyves Games." Bronnen:
- https://nl.wikipedia.org/wiki/Hyves
haydie
6 jaar geleden
Neen het was icampus heel slecht bezocht en saai nu bestaat die niet meer(al 4 jaar)