Hoelang duurt het als je tijdelijk geblokkeerd bent op snapchat? En hoe kan ik het weer unlocken

Ik kom sinds vannacht niet meer in mijn snapchat account omdat ik een app heb gebruikt (snap crack) waar snapchat niet mee akkoord gaat. Ik kom nu echter nog steeds niet in mijn snapchat account. Hoelang duurt het als je tijdelijk geblokkeerd bent? Ik wil namelijk niet dat mijn snapchat streaks weggaan (vanavond om 11 uur) en wat kun je doen tegen het blokkeren? Moet je gewoon om het uur proberen in te loggen, of komt er te staan wanneer je weer kunt inloggen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
60.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb nu precies hetzelfde probleem. Heb jij je snapreeks nog gehouden?

Antwoorden (1)

Meestal wordt je account geblokkeerd voor 24 uur. Daarna kun je er weer op

Als je na meer dan 24/48 uur je account nog steeds geblokkeerd is, kun je het best de instructies op deze pagina opvolgen, dit kan wel langer duren:
https://accounts.snapchat.com/accounts/login?continue=https%3A%2F%2Faccounts.snapchat.com%2Faccounts%2Funlock

Toegevoegd na 2 minuten:
Zorg er ook voor dat je de app snap crack van je telefoon verwijdert, dit soort apps worden door Snapchat geblokkeerd, en als je deze gebruikt wordt je Snapchat account dus tijdelijk geblokkeerd zodat je deze app niet kan gebruiken. Na 24 uur zou je account weer gedeblokkeerd moeten zijn, dan kan je op de officiële Snapchat app weer inloggen. Je moet dan geen andere, niet officiële Snapchat app op je telefoon hebben, dit kan Snapchat herkennen.