ik krijg deze foutmelding van google hoe los ik dit op?

Zodra ik wil inloggen op mijn google account krijg ik deze foutmelding die je op de foto ziet hoe los ik dit op ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
jc54
7 jaar geleden
Al eens geprobeerd telefoon uit zetten, SIM-kaart verwijderen, contacten schoonmaken, alles terugplaatsen en opnieuw opstarten? Succes!!!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Al gedaan helpt niet nog andere ideeën?

Antwoorden (2)

Dat moet je het mailen naar Google servies
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik zou je telefoon opnieuw resetten en het dan opnieuw proberen. Als et zo blijft meld het mij even