Wat betekent "gemarkeerde reactie" achter een van mijn YouTube reacties?

Zie afbeelding.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
92.8K

Antwoorden (2)

Met de link 'Spam of misbruik melden' kunnen Youtubeleden spamreacties bij de video's die ze uploaden of bekijken markeren. Wanneer meerdere gebruikers (er staat niet bij hoeveel het er dan moeten zijn) een reactie als spam markeren, dan wordt deze reactie verborgen onder de link 'Gemarkeerd als spam'. De reactie kan worden bekeken door op de link Weergeven te klikken.
De spammarkering op een reactie kan worden verwijderd door de gebruiker die de video heeft geüpload.

De functie 'Spam of misbruik melden' mag niet zomaar worden gebruikt. Wie hier misbruik van maakt wordt mogelijk geweerd van YouTube.

Als een van jouw reacties volgens jou ten onrechte als spam is gemarkeerd kun je contact opnemen met de uploader van de video, om diegene te vragen jouw reactie te herstellen.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat dacht ik eerst ook, maar ik vind 't toch vreemd, want dat bericht dat verschijnt bij werkelijk iedere reactie die ik plaats, of het nou een diepgaande reactie is op een video met 600 views of een "lol, the face of that guy @02:34" reactie op een fail video met 11mln views, 't maakt niet uit, het staat bij al mijn reacties. En er is er nog nooit een van verwijderd. Weet je zeker dat dit de enige reden is?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Het is niet als spam gemarkeerd. Ik weet niet waar die informatie vandaan komt maar het klopt niet.
Een gemarkeerde reactie is een reactie die door de plaatser van de video is vastgezet. Hij blijft dus bovenaan staan.
Ik heb een screenshot geplaatst bij mijn antwoord (dus niet bij deze reactie). Ik heb de informatie tussen de FAQs op YouTube gevonden dus ik ga er vanuit dat deze info correct is.
Ik las het volgende tussen de FAQs op YouTube: Reacties bovenaan vastzetten
Markeer een reactie voor je fans door deze bovenaan het reactiegedeelte vast te zetten. Op mobiele telefoons moeten gebruikers misschien eerst het reactiegedeelte uitvouwen om de vastgezette reactie te zien. Je kunt zowel je eigen reactie als die van een fan vastzetten.
Het is dus NIET gemarkeerd als spam!