Is het mogelijk om een overzicht te zien van alle interacties met 1 persoon op Facebook?

Mijn opa is helaas vorig jaar overleden. Hij heeft een Facebook account en de meesten in de familie willen dat deze op enig moment verwijderd wordt (wat ik wel begrijp). Maar ik zou het zo zonde vinden om alle vind ik leuks, reacties etc. kwijt te raken. Nu wil ik daar print screens van maken en die gewoon zelf op mijn eigen pc opslaan, geen probleem.
Als ik in mijn activiteitenlogboek zijn naam intyp krijg ik alleen maar berichten te zien waar ik hem zelf in heb getagd, niet zijn vind ik leuks, reacties, etc. Ik heb de mogelijkheid om in te loggen op zijn Facebook account mocht dit de oplossing geven. Uiteraard kan ik heel mijn Facebook afspeuren en de zijne maar ik ben bang dat ik wat mis.....
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Alleen de dingen tussen jou en hem specifiek kun je niet zien.
Wat je WEL kunt zien is ALLES wat hij heeft gedaan, geplaatst, geliked, gedeeld en gespeeld op Facebook. Maar alleen als je inderdaad zijn inloggegevens hebt.

Je kunt dan naar je "eigen" pagina, en daar rechtsboven in de balk (bij chat en wereldbolletje enzo) klikken op het driehoekje met de punt naar beneden. Daar klapt dan een schermpje uit, en daaruit kies je voor "activiteitenlogboek".

Je krijgt dan een VOLLEDIG overzicht van ALLES wat met dat facebookaccount is gedaan, in aflopende volgorde. (Van laatste naar eerste). En dat kan best en paar pagina's dus een flink paar screenshotjes zijn ;-)

In het menuutje links in dit scherm, kun je ook nog filteren op bepaalde activiteiten, bijvoorbeeld je "vind ik leuks", berichten die je hebt geplaatst of waarin je bent getagd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord :)! Ik ga het proberen :)