Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik op nu.nl reageren op een rubriek?

Ze hebben het veranderd. En je ziet ook geen reacties van anderen meer.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het reageren door gebruikers (dat via nujij.nl ging) is op 12 september afgeschaft (of was het 13 september?). Je kunt dus niet meer reageren.

Het enige dat je nog kunt doen is klikken op het plusje bij artikelen. Je kunt dan correcties, aanvullingen, foto's en video's insturen. Je kunt ook een geheel nieuw onderwerp insturen dat volgens jou nieuwswaardig is.

Jouw bijdrage komt echter niet meer op de site terecht. In plaats daarvan gaat jouw bijdrage naar de redactie. Die kan dan besluiten jouw bijdrage op nu.nl te plaatsen.

In feite gebruikt Sanoma (dat achter nu.nl zit) de gebruikers dus als gratis journalisten.
 

Toegevoegd na 1 minuut:
 
Wil je toch nog op de "oude" manier reageren en/of discussiëren, dan kan dat via diverse alternatieven. Op dit moment is, bij mijn weten, nieuwskoerier.nl het beste en het meest actief. Er zijn er echter meerdere. Ik hoop dat anderen in de reacties een paar andere alternatieven voor nujij.nl kunnen noemen.
 
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Stomme zet van NU.
Bij mij is de lol er bij deze vanaf. En ik vrees bij heel veel andere NU'rs ook...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding