Een DM is een dierct message, dan wil iemand graag dat je een privebericht stuurt via Instagram.
Wel oppassen hiermee,dit is ook een bekende methode die gebruikt word door spammers en oplichters.

Toegevoegd na 22 seconden:
dierct = direct
Ritsuka
7 jaar geleden
Dm staat voor direct message. In het Nederlands is dat een privébericht. Dus die persoon vraagt jou om een reactie alleen aan hem of haar, die door niemand anders kan worden gelezen.

Toegevoegd na 17 minuten:
Net zoals hier op Goeie Vraag wel eens staat: stuur me een PBtje.
Amadea