bestaat er een modem voor internet die ik maandelijks kan opzeggen?

Ik verhuis binnen kort voor enkele maanden naar een vakantiehuisje. Nu wil ik graag weten of er een provider bestaat die een maandelijks abonement aanbied. En dat ik deze modem kan gebruiken in mijn vakantie huisje op vakantie park. Het internet dat het park aanbied is maar liefst 35 euro per maand en maar te krijgen op 2 aparaten. Ook blijkt deze zeer zwak te zijn.

Wie o wie kan mij helpen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
capthavoc
7 jaar geleden
Vraag is meer heeft dat vakantie huisje de aansluitingen ervoor ? Lopen deze niet via het netwerk van het park zelf ?
dus zeg maar het hele park is 1 adres
en de park eigenaar heeft daar zelf zijn eigen privenetwerk aan laten leggen. dan is het denk niet eens mogelijk om zelf een abbo af te sluiten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
mm goede vraag,..

Antwoorden (1)

Bij Ziggo kan je een internetabbo afsluiten die maandelijks opzegdbaar is. Je mag dan geen gebruik maken van acties en/of aanbiedingen zoals 1e 3 maanden een lager bedrag. Bij andere providers kan je helaas niet maandelijks opzeggen.