Ik beheer een whatsapp groep. Kan ik een bericht voor de héle groep verwijderen?

Ik beheer een alert-groep. Af en toe houdt iemand zich niet aan de afspraak om alleen met belangrijke spoedeisende berichten te komen.
Zo'n fout bericht wordt natuurlijk door alle deelnemers van de groep ontvangen. Kan ik zo'n bericht verwijderen op een zodanige manier dat het bij álle deelnemers wordt verwijderd?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Nee, dit kan niet, je kan een bericht alleen voor jezelf verwijderen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Daar was ik al bang voor . . . Bedankt.
Nee, dit kan niet. Het is alleen mogelijk om berichten van uw eigen apparaat te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Daar was ik al bang voor . . . Bedankt.