FB: Hoe kan ik erachter komen wie ik eerder gezocht heb? ( info zoek ] Is er een activiteitenlogboek met die info? zo ja, waar? [zie extra uitleg]

Heb iemand gezocht/gevonden [niet gisteren of vorige week, nee een tijd geleden] en nu is die informatie zoek. Waar of hoe op FB kan ik dit vinden?
Op een plek zoals @activiteitenlogboek rechtsboven alsook @linksboven bij het < naar links , staan wel acties/linken,maar de destijds zoekgeraakte gegevens kan ik er niet vinden.

Is er wel een snellere manier om van vandaag in een keer naar bijv. eind vorig jaar te gaan of per maand? Het is een eindeloos langzaam , hoewel versneld , scrollen .

Graag uitleg aan deze digibeet, bijna ex- , maar in simpele bewoordingen graag :-)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Je kan 2 dingen proberen :
In Fb via rolmenu ( rechts naast 'slotje ') rollen naar activiteitenlogboek-raadplegen en daar naam van degene die je zoekt of zocht intypen of als ze er nog staan , die aanklikken.

Zie ook http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/article/detail/2163838/2014/12/26/Facebook-houdt-je-zoekgeschiedenis-bij-en-zo-wis-je-die.dhtml
Vanuit Chrome worden meen ik een tijdlang ook zoekgeschiedenis bijgehouden. Is instelbaar en meen max 90 dagen?
Maar ( voor veiligheid en ook onderhoud) is goed om deze 'cookies' die bewaard blijven soms eens op te ruimen.
Je kan nog proberen of je daar nog iets hebt staan ( zie plaatje) ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Prima gelukt, hartelijk dank!