Hoe plaats je een poll op je tijdlijn op Facebook?

Er zijn wel sites die voor jouw een link op je tijdlijn zetten naar een poll maar die bedoel ik niet, ik wil gewoon een poll op mijn tijdlijn waarop direct gestemd kan worden en geen link naar een poll op een andere site. Ook niet in een aangemaakte groep maar op mijn persoonlijke tijdlijn.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Simpelweg: Niet!
Een poll kan alleen op een pagina geplaatst worden. Een pagina kan je zelf maken over ieder willekeurig onderwerp. Wel zijn er restricties als het gaat om officiële personen, merken, producten etc.
Op je tijdlijn is het maken van een pagina dus niet mogelijk.
Meer info in de bron.