FB bericht geliked, schermpje met namen die geliked hebben, "vrienden" of "vriend toevoegen" of namen waar niets achterstaat... Wat betekent dit?

Op Facebook open na klikken een schermpje met de namen van mensen die geliked hebben, erachter staat of vrienden of vriend toevoegen, maar er zijn ook namen waar niets achter staat? hoe kan dit en waarom? zijn er meer mogelijkheden dan "Bevriend" zijn of "Vriend toevoegen"?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Sommige mensen hebben de knop 'vriend toevoegen' weggehaald van hun pagina met de privacyinstellingen.

Je kunt deze mensen niet meteen toevoegen, wel kan je ze een berichtje sturen met het verzoek of ze jou als vriend willen toevoegen.

Toegevoegd na 1 week:
Met het meteen toevoegen bedoel ik: een vriendschapsverzoek versturen.

De mensen die de bovengenoemde privacy-instelling hebben die hebben niet de knop voor een vriendschapsverzoek, je kan ze wel een bericht (facebook message) sturen, waarin je kan vragen of ze jou willen toevoegen.