Nee, beslist niet.
Je kunt geld verdienen op Youtube door Adsense advertenties te laten zien naast je video's. Dit is een optie die je zelf kunt activeren op Youtube. Als je een interessant kanaal met vele volgers hebt dan kan het interessant zijn om een Adsense account te maken, en deze op Youtube te activeren zodat er relevante ads naast je video worden getoond.

Likes/Dislikes/Comments/Followers levert geen direct geld op, maar het kan wel helpen om meer populairiteit te krijgen voor je video kanaal. Hoe populairder je kanaal/video's zijn hoe meer potentie om er iets mee te verdienen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dislikes halen wel je populatie omlaag
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Niet per se, de wereldbevolking zal zeker niet dalen vanwege een YouTube-video. En ookal heb je tich "vind-ik-niet-leuk's" kan je nog steeds aardig wat geld verdienen en helemaal viral gaan.