Hoe tag je mensen op de mobiele site van facebook in een reactie?

Hallo iedereen

Ik denk dat het antwoord zeer simpel is maar ik kom er niet achter. Ik heb laatst de Facebook app verwijderd en Metal for Facebook geïnstalleerd. Nu zit ik met een zeer iritant probleem. Ik kan geen mensen meer taggen. Ik heb al met @ en gewoo de naam geprobeerd maar geen van deze werkt. Weet iemand hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Gewoon door de naam in te tikken, zonder toevoegingen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Meestal met '@' en dan de persoon/bedrijf die je wilt taggen!
Voorbeeld: @naam.