Waarom krijg ik geen miniatuur bij mijn YouTube filmpje?

Ik heb het filmpje anderhalf uur geleden geplaatst en de miniatuurafbeelding zowel op Facebook als YouTube blijft weg.. dus grijs, wit HELP!

Toegevoegd na 1 minuut:
Filmpje was 800mb en duurt btw 3 minuut 30 seconden

Toegevoegd na 1 uur:
Bestandstype MP4, 1920x1080.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Welk bestandstype heb je gebruikt? En is de video zelf ook niet terug te vinden?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bestandstype MP4, 1920x1080. Video is zelf wel terug te vinden alleen dus zonder miniatuur.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan je hier wellicht wat mee?
https://support.google.com/youtube/answer/72431?hl=nl En dan met name dit stukje:
Een aangepaste thumbnail voor een bestaande video uploaden:
1. Ga in je kanaal naar Videobeheer.
2. Zoek een video en klik op de knop Bewerken.
3. Klik op de knop Aangepaste thumbnail en upload een thumbnail.
4. Vergeet na het uploaden van de thumbnail niet op de knop 'Wijzigingen opslaan' te klikken.

Het beste antwoord

Dat gebuerd pas na een tijdje YouTube krijgt zo veel uploads dat het soms kan oplopen tot een dag waarneer je het miniatuur te zien krijgt