Iemand wil mijn gegevens stelen op fb wat nu?

Ik kreeg onlangs een bericht op fb van een onbekende: "dat beeld is dat van u?" Met een bit.ly bestand dat mijn antivirus blokkeerde voor gevaar van fishing.

Het gaat eig om een oude vriend die ik al lang niet meer zag. Als ik op zijn profiel klik bestaat die pagina niet meer.

Ik heb al mijn ww'en veranderd maar moet ik me zorgen maken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Het lijkt mij eerder dat het Facebook-account van die oude vriend van jou gehackt is. Misschien kun je hem daarvoor waarschuwen?
dudemeister
8 jaar geleden
FB doet al jaren hetzelfde en dat vind je wel OK

Antwoorden (1)

Ik zou sowieso de persoon blokkeren zodat je ook niks meer hoeft te ontvangen.

Als jullie geen pc of andeer apparaat delen verder zou ik mij geen zorgen verder maken.