Facebook. Hoe kan ik oude berichten/updates/video's van mijn gewone FB-account naar mijn FB-pagina kopieëren?

Het gaat om mijn eigen berichten/updates/video's van vorig jaar en ouder. Ik wil ze delen met mijn eigen FB-pagina.
Maar hoe kan ik ze delen zonder dat al mijn vrienden ineens een rits (oude) berichten achter elkaar te zien krijgen in hun nieuwsoverzicht? Het gaat om meer dan 20 items/updates.

Moet ik ze dan gewoon delen op mijn eigen FB-pagina en zichtbaar maken voor "alleen ik"? En daarna pas op zichtbaar voor "iedereen" zetten?
Of krijgen mijn vrienden dan alsnog de hele rits achter elkaar te zien in hun nieuwsupdates?

Wie heeft tips hoe ik dit zo discreet mogelijk kan doen?

Het moet uiteindelijk zo zijn, dat als men mijn FB-pagina bezoekt, dat zij ineens ook mijn oudere berichten (gedeeld vanaf mijn gewone FB-account) kunnen zien..

Wie heeft tips?

Toegevoegd na 6 minuten:
Het gaat dus om het discreet kopieëren van oude berichten/updates/video's vanaf mijn FB-account (die gewoon op mijn eigen naam staat), naar mijn zakelijke FB-pagina met naam van bedrijf.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk te begrijpen wat je bedoelt, maar voorkomen dat diegenen die jouw pagina hebben geliked het zien wanneer je openbaar deelt, lijkt mij niet mogelijk. Je vrienden zullen niet de hele rits zien, alleen diegenen die je zakelijke Facebook leuk vinden (mits dat ook allemaal jouw vrienden zijn natuurlijk). Maar als jij wilt dat mensen later die oude statussen zien op jouw bedrijfspagina, heb je één rits er vast wel voor over? En het is de vraag hoeveel daarvan in anderen hun statuslijst verschijnt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk dat jij inderdaad begrijpt wat ik bedoel Pompiedom. Dus als ik het goed begrijp, zien alleen mensen die mijn zakelijke FB-pagina ooit geliked hebben, de hele rits achter elkaar in hun nieuwsoverzicht? Dan zou het niet zo erg zijn. Ik wil namelijk niet mijn eigen vrienden lastigvallen met een hele reeks oude berichten achter elkaar, snap je. Want ik dacht juist dat al mijn vrienden (van mijn gewone FB-account met m'n eigen naam) kunnen zien wat ik deel met mijn zakelijke FB-pagina. Misschien moet ik het 's avonds laat doen ofzo, als de meesten al in bed zijn :-)
Maar ja, dan bestaat natuurlijk de kans dat ze 's morgens eindeloos in hun nieuwsupdate moeten scrollen voordat ze aan mijn verouderde berichten voorbij zijn... :(
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Inderdaad, alleen de mensen die jouw zakelijke FB-pagina momenteel liken, zien die rits. Maar dit verschijnt dan meestal als volgt: "Dirkje0643" heeft 25 updates geplaatst:
- Update 1: ...
- Update 2: ...
- Update 3: ...
"Lees meer..." Het lijkt me niet dat vrienden die jouw pagina niet liken, 'lastig worden gevallen' met jouw updates op die pagina. Want dan zou je timeline helemaal gauw volstaan (zo veel mensen delen iets op andere pagina's). Als jouw zakelijke FB-pagina een besloten groep is, zal het helemaal 100% zeker niet bij anderen te zien zijn die die groep niet liken. Maak je vooral geen zorgen dat men eindeloos veel berichten van je ziet, dit zal echt een opsomming zijn zoals hierboven vermeldt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oké super bedankt voor je reacties.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Geen probleem! Ik zet het nog even als antwoord neer, anders wordt de vraag automatisch verwijderd... (Omdat er geen ander antwoord staat).

Het beste antwoord

(Hier nog even mijn reacties als antwoord verwerkt, om de vraag te behouden)

Ik denk te begrijpen wat je bedoelt, maar voorkomen dat diegenen die jouw pagina hebben geliked het zien wanneer je openbaar deelt, lijkt mij niet mogelijk.
Je vrienden zullen niet de hele rits zien, alleen diegenen die je zakelijke Facebook leuk vinden (mits dat ook allemaal jouw vrienden zijn natuurlijk). Maar als jij wilt dat mensen later die oude statussen zien op jouw bedrijfspagina, heb je één rits er vast wel voor over? En het is de vraag hoeveel daarvan in anderen hun statuslijst verschijnt.

Alleen de mensen die jouw zakelijke FB-pagina momenteel liken, zien die rits. Dit verschijnt dan meestal als volgt:

"Dirkje0643" heeft 25 updates geplaatst:
- Update 1: ...
- Update 2: ...
- Update 3: ...
"Lees meer…"

Het lijkt me niet dat vrienden die jouw pagina niet liken, ‘lastig worden gevallen’ met jouw updates op die pagina. Want dan zou je timeline helemaal gauw volstaan (zo veel mensen delen iets op andere pagina’s). Als jouw zakelijke FB-pagina een besloten groep is, zal het helemaal 100% zeker niet bij anderen te zien zijn die die groep niet liken.

Maak je vooral geen zorgen dat men eindeloos veel berichten van je ziet, dit zal echt geen opsomming zijn zoals hierboven vermeldt.