waarom hapert mijn netflix?

als ik een serie/film kijk begint het beeld te haperen en loopt het geluid en het beeld niet meer gelijk. ik heb windows 8 en een asus laptop. ik ken veel mensen met netflix maar heb nooit iemand gehoord met deze problemen. wie helpt me?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.4K

Het beste antwoord

Een typische Netflix stream is ~12Mbit en dat moet je wel vanaf je laptop kunnen halen wil je vlekkeloos films kunnen kijken.... doe daarom eens een speedtest op:
http://speedtest6.ziggo.nl/
Oplossing kan zijn om je laptop rechtstreeks aan te sluiten op je router slechts tijdelijk om uit te sluiten dat het de wifi is die roet in het eten gooit...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik kan hem wel afspelen op internet maar niet op chroome kom ik nu achter. de internet snelheid is 14mbit
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik lees net dat UPC de Netflix streams afknijpt tot ~4Mbit. Het rare is dat het bedrijf waarvoor ik werk de films voor o.a. Netflix verzorgt en deze gaan op ~12 Mbit de deur uit...Lager wordt echt afgekeurd.
Voor Chrome gaan een aantal NPAPI plugins niet meer werken, en zijn uit voorzorg al uitgezet zoals Silverlight, je kunt deze nog wel tijdelijk aanzetten. Zie: https://support.google.com/chrome/answer/142064?hl=en

Andere antwoorden (1)

Zou kunnen komen door je internet, Zitten er veel gebruikers of computer telefoons etc. Op dan kan je internet overbelast raken en wordt het traag, maar het kan ook aan je netflix liggen ik zou ff googlen.