Hoe kan ik YouTube instellen zodat ik mijn geplaatse reacties kan terug vinden?

Gelijke vragen zijn hier lang geleden al gesteld, echter haal ik het antwoordt er niet uit. Ik zou graag willen terug zien op welke video's ik heb gereageerd en ik kan dit nergens terug vinden in de instellingen. Waar moet ik kijken? Is het ook mogelijk om een melding te krijgen als je een reactie krijgt op je reactie of als er een reactie is geplaatst bij een bepaalde video? (niet op je eigen video's?)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (2)

Over het laatste gedeelte van je vraag: Ja dat is er want ik krijg meldingen daarvan, in mijn Yahoo.com email account, en die verschijnen in het rood, met het nummer van de hoeveelheid reacties, in de bovenbalk wanneer ik op Youtube aan het rondkijken ben.

Dit leidt me ertoe om aan te nemen dat het antwoord op het eerste deel van je vraag ook 'ja' zou kunnen zijn, maar ik ben hier niet zeker van.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Het antwoord op een vraag die met "Hoe" begint ("Hoe kan ik YouTube instellen zodat ik mijn geplaatse reacties kan terug vinden?"), kan nooit "Ja" zijn. Wat is nu precies jouw antwoord op de hoofdvraag?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De uitleg van de vraag is mijn inziens een intricate onderdeel van de vraag zelf. Ik begon mijn antwoord met "Op het laatste gedeelte van je vraag" dat luidde " Is het ook mogelijk om een melding te krijgen als je een reactie krijgt op je reactie of als er een reactie is geplaatst bij een bepaalde video? (niet op je eigen video’s?)" en dat kon beantwoord worden met een JA of NEE. Misschien had ik moeten schrijven "Op het laatste gedeelte van je uitleg"? Had dat enig verschil gemaakt?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En verder heb je gelijk natuurlijk, 'ja' was niet het juiste antwoord op het eerste 'hoe' gedeelte, maar dat kon ik niet meer veranderen.
Antoni
8 jaar geleden
Nee, "uitleg", "toelichting" en "vraag" kan je, wat mij betreft, door elkaar gebruiken. Het lijkt mij alleen handig als de hoofdvraag wel altijd door een antwoord opgelost kan worden. Ik begrijp nu dat de vraagsteller door zijn mail te bekijken zijn hoofdvraag kan oplossen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je reactie.
Ik gebruik geen gmail of yahoo dus ik zal het ergens binnen YouTube moeten kunnen zien of instellen.. Helaas is het nog niet duidelijk.
Als er een activiteit is bij een door jou geplaatste video of reactie(een like, reageren, etc.) wordt dat rechtsboven in de website aangegeven, precies links naast je profielfoto. Daar staat een belletje met het aantal meldingen, waarna je op een activiteit kan klikken en erop reageren of liken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een overzicht van je reacties krijgen kan, hoewel dat iets moeilijker is. De manier die ik ken is: Ga naar youtube, klik rechtsboven op je profielfoto, klik op het tandwieltje van de instellingen, klik bij Overzicht -> accountgegevens -> naam op "bewerken op Google+" vervolgens kun je dit op je profielpagina onder posts vinden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoi, ik zie helaas niks staan onder het kopje posts.. Ook niet als ik vervolgens op Youtube klik. Ik heb er even een printscreen van gemaakt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ben je via de gewone Google+ website gegaan of via YouTube instellingen etc. ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Via Youtube.