Problemen met FB, ik kom er niet uit. Waar kun je contact opnemen?

Alsjeblieft, iemand, help me...
Ik ben al uren bezig en kom er niet uit!!! Ik word er gek van. Niets lukt meer.

Om een lang verhaal kort te maken,...

Sinds kort heb ik FB. Ik ben hier dus vrijwel niet mee bekend en snap er dan ook geen drol van.

Nu ben ik geblokkeerd omdat mijn doeleinden niet passen bij een persoonlijk profiel. Dat snap ik, ik adverteerde dan ook net zoals op MP.
Dus moest ik mijn profiel omzetten naar een pagina ipv persoonlijk account.

Geen probleem zou je denken...

Om dit te kunnen moest je aan de pagina wel een persoonlijk account gekoppeld hebben. Maar dit had ik dus niet (en wil ik ook absoluut niet).
Dus heb ik iemand anders zijn account mogen gebruiken...
Maar die is nu de beheerder van mijn pagina (weet ik veel).

Problemen...
1) Kun je de beheerder wijzigen ?? En hoe ??
2) Ik kan niet meer inloggen op mijn eigen profiel, alleen via iemand anders zijn account kan ik mijn profiel (wat nu een pagina is) beheren ?? Dat snap ik al niet. Waarom kan ik niet meer inloggen via (mijn account) mijn pagina zelf ??
3) Is er een mogelijkheid contact op te nemen met FB ?? Want ook dit kan ik nergens vinden, heb al uren rond gesnuffeld in het helpcentrum maar die komen alleen maar aan met standaard antwoorden die totaal niet aansluiten op mijn vragen.

HELP???????

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oops klinkt alsof je even te snel wat dingen hebt willen doen. Volgens mij is het handigste om voor jezelf een nieuw facebookprofiel aan te maken, in dat profiel moet je dan de aangemaakte bedrijfspagina liken. Dan kan de beheerder (dus degene op wiens account het beheer gezet is) jou als medebeheerder toevoegen.
En die oorspronkelijke beheerder kan je dan verwijderen. http://ernohannink.nl/doen-beheerder-toevoegen-aan-je-facebook-pagina-facebook-groep/

Antwoorden (2)

1. wellicht zodra je zelf een persoonlijk account hebt maar je zult dit moeten regelen via de persoon die je beheerder hebt gemaakt.
2. je kunt niet meer inloggen omdat je het beheersrecht ergens anders hebt neergelegd.
3. kies in het helpcentrum voor 'een probleem rapporteren'
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het doel van FB is persoonlijke pagina's en persoonlijke accounts. Nu kan er wel zakelijke pagina aangemaakt worden, maar zonder dat er een persoonlijke pagina achter zit is het lastig tot onmogelijke om het goed te onderhouden. Mijn advies is om toch een persoonlijke pagina/profiel aan te maken en deze zo leeg mogelijk te houden. En dit persoonlijk profiel gebruiken om de zakelijke pagina te onderhouden.

Dat er geen ondersteuning is heeft te maken dat FB een gratis website/service is. Adverteerders betalen voor de advertenties, maar de pagina en de profielen zijn gratis.

Waarschijnlijk is het doel waarvoor u FB wil gebruiken en het doel van FB zelf loopt te ver uit elkaar en daardoor zoekt u de grenzen op van wat nog mogelijk is. Vooral uw wens van ondersteuning vanuit FB is niet wat FB kan leveren. Wel kunt u iemand in huren die ruime kennis heeft van de mogelijkheden van FB en andere sociaal media site die hun hier in kan ondersteunen en helpen bij het opzetten en onderhouden van de verschillende websites en sociale media's.