kan je de vind ik leuks van vrienden verbergen op je tijdlijn op facebook?

mijn tijdlijn staat vol met berichten die vrienden hebben geliked, maar ik hoef die niet allemaal te zien. vroeger kon je die uitzetten, kan dat nu nog en hoe dan?

Toegevoegd na 3 uur:
Ik wil wel de berichten die mn vrienden zelf erop zetten nog kunnen lezen, alleen hun vind ik leuks niet.

8 jaar geleden
2.4K
Ritsuka
8 jaar geleden
FB Purity installeren op je browser

Antwoorden (1)

Je ziet op Facebook per bericht op jouw tijdslijn (van vrienden) rechtsboven in het berichtenveldje een pijltje naar beneden. Als je hierop klikt krijg je:

- Ik wil dit niet zien (optie 1)
- Ik wil X niet meer volgen (optie 2)

Selecteer optie 2 en je krijgt geen berichten meer van deze persoon op je tijdslijn.
Wil je geavanceerde instellingen toepassen, zodat jij bijvoorbeeld bepaalt of je getagd mag worden e.d. ga je als volgt te werk:

- Rechtsboven zie je een slotje, klik hierop;
- Selecteer 'meer instellingen';
- Selecteer in de linkerkolom 'tijdslijn en taggen';

Hier kun je wat additionele privacy instellingen wijzigen.

Succes!