Is het hacken van terroristische sites en/of Twitteraccounts illegaal?

zoals bijvoorbeeld anonymus al heeft gedaan

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Ik begrijp dat in jouw ogen terroristische sites en Twitteraccounts een soort van hetzelfde zijn?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat is illegaal, net als bijvoorbeeld brand stichten bij een McDonalds of Wilders met de dood bedreigen. De overheid heeft een geweldsmonopolie; dat geldt dus ook voor computervredebreuk.

Antwoorden (1)

Hallo anne,
Ik schrok even toen ik de vraag zag.
En ja hacken is en zal illegaal blijven.
Maar het voordeel is dat je er heel vaak mee weg komt
Net zoals muziek overnemen,
Dus ik zal even heel goed na denken voordat je het doet.
Hopelijk had je iets aan dit antwoord :)